Uw winkelwagen is leeg
0
Toegevoegde producten:
Totaal (0 Producten)
€0,00
Gratis verzending
Totaal
€0,00
Bekijk winkelwagen

FAQ - Veelgestelde vragen

Bestellen en annuleren
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen is eenvoudig. Plaats de gewenste artikelen in je digitale winkelmandje middels de oranje knop op de productpagina. Ga vervolgens naar je winkelmandje om een bestelling daadwerkelijk te plaatsen. Hierbij kan je gebruik maken van een account of als gast afrekenen. Een account biedt het voordeel op een later moment makkelijk je bestelling terug te kunnen vinden. Kies vervolgens het juiste factuur en afleveradres en tot slot selecteer je je betaalmethode. Want tja, dat hoort er ook bij...

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Iedereen maakt wel eens een foutje. Geen probleem, maar probeer er snel bij te zijn! Bel ons tijdens kantooruren even op 013-4670155 of stuur een mailtje naar service@bliksembeveiligingshop.nl, vergeet niet je ordernummer te vermelden. Dan kijken wij of we je pakketje nog kunnen onderscheppen. Scheelt weer retourkosten!

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Is er iets fout gegaan of heb je de verkeerde producten besteld? Geen probleem, maar probeer er snel bij te zijn! Bel ons tijdens kantooruren even op 013-4670155 of stuur een mailtje naar service@bliksembeveiligingshop.nl, vergeet niet je ordernummer te vermelden. Dan kijken wij of we je pakketje nog kunnen onderscheppen en aan kunnen passen. Dat scheelt weer extra verzend- of retourkosten!

Betalen
Hoe kan ik betalen?

In de webshop kan je betalen middels iDeal, PayPal, creditcard of handmatige overboeking. Wanneer je je bestelling op komt halen bij onze vestiging in Tilburg is het ook mogelijk met cash te betalen. Alle vormen van betaling zijn gratis.

Kan ik contant betalen?

Ja dat kan! Maar alleen wanneer je je bestelling af komt halen bij onze vestiging in Tilburg. Bij u aan de deur of in het postkantoor is het helaas niet mogelijk contant te betalen. Plaats je bestelling en geef aan dat je het product op wilt komen halen. Wanneer je het bestelde product op komt halen betaal je met cash geld.

Wat is het rekeningnummer van Bliksembeveiligingshop?

Het rekeningnummer van bliksembeveiligingshop is NL44RABO0170287904 t.n.v. Aardnet V.O.F. Vermeld bij het betalen altijd je naam en je ordernummer. Het ordernummer vind je in de orderbevestiging die je van ons hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.

Is het veilig om te betalen bij Bliksembeveiligingshop?

Wanneer betaald bij Bliksembeveiligingshop bevind je je in een beveiligde omgeving. Door gebruik te maken van een beveiligde SSL-verbinding is het voor anderen niet mogelijk stiekem mee te kijken. Een SSL-verbinding is te herkennen aan het 'groene slotje' in je browser. Je hebt geen speciale software voor nodig om hier gebruik van te maken.

Bezorgen en ophalen
Wat zijn de verzendkosten?

Voor de verzending rekenen wij een standaard tarief van €6,95. Bestellingen met een totaalbedrag boven de €250,- worden gratis bezorgd.

Hoe werkt gratis bezorging?

Wanneer je een bestelling plaatst met een totaalbedrag boven de €250,- wordt deze gratis op je bezorgadres afgeleverd.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

De verzendmethode is afhankelijk van de artikelen die je besteld en de omvang van het pakket. Grote artikelen vragen om specialistische bezorging. Voor de verzending maken wij gebruik van PostNL, onze collega's van Aardnet Bliksembeveiligers of een van onze andere partners.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De verzending en bezorging van je bestelling is erg afhankelijk van de producten die je besteld hebt. Wanneer je producten hebt besteld die niet direct op voorraad zijn worden deze direct besteld bij onze leverancier. Daarnaast bepaalt de omvang van het pakket de manier waarop het verzonden kan worden. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je via de mail een indicatie van de levertijd.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker! Bij het plaatsen van een bestelling kan je aangeven of je deze wilt laten verzenden of zelf bij onze vestiging in Tilburg op wilt komen halen. Je betaald dan natuurlijk geen verzendkosten en hebt de keuze met cash te betalen. Je kunt hier dagelijks van maandag t/m vrijdag terrecht van 8.30 tot 17.30

Ons adres in Tilburg is:

Selenakker 30
5047 TP Tilburg

Retourneren
Hoe werkt retourneren?

Wij proberen de noodzaak voor het retour sturen van bestellingen zoveel mogelijk te beperken. Aarzel niet contact met ons op te nemen wanneer je twijfelt of je het juiste product besteld. Op deze manier zorgen we samen voor dat je snel het juiste product in huis hebt. Daarnaast werken we samen aan een milieubewuste en goedkope manier van online winkelen. 

Mocht je bestelling toch niet naar wens zijn kan je deze natuurlijk zonder opgaaf van redenen en binnen 14 dagen van ontvangst retour sturen. Je betaald hiervoor zelf de retourkosten. Voor het retourneren gelden de volgende voorwaarden:

  • Het product dient ongebruikt, in ongeopende verpakking en in originele staat te worden geretourneerd.
  • Maatwerk, metalen en vermengde producten kunnen niet worden geretourneerd.
  • Het aanmelden van een (een gedeelte van een) bestelling als retourzending kan binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Na het aanmelden van een retourzending kan het product binnen 14 dagen worden teruggestuurd. In die periode wordt ook  het verschuldigde orderbedrag teruggeboekt, mits het product in goede orde retour ontvangen is. 
  • Vermeld in het pakket het ordernummer van de bestelling.

Retourzenindingen kunnen worden verzonden naar:

Bliksembeveiligingshop.nl Retouren
Selenakker 30
5047 TP Tilburg

Na het ontvangen van je retourzeninding wordt het bedrag van de betreffende producten teruggestort op je rekening.
Je betaald zelf de retourkosten, raadpleeg voor exacte tarieven je vervoerder. Bliksembeveiligingshop is niet verantwoordelijk voor het beschadigen of zoekraken van een retourzending. Vraag en bewaar daarom altijd het verzendbewijs tot je het retourbedrag hebt ontvangen.

Wanneer de noodzaak voor een retourzending is ontstaan door een fout van Bliksembeveiligingshop worden zowel de kosten voor de heen- als retourzending vergoed. Denk hierbij o.a. aan de levering van het verkeerde product. 

Kan ik alle producten retourneren?

Bijna alle producten kunnen worden geretourneerd. Er geleden echter enkele uitzonderingen die niet altijd geretourneerd kunnen worden, denk hierbij aan:

  • Maatwerk wat is samengesteld op jouw verzoek, denk hierbij bijvoorbeeld aan kabels die op lengte geknipt zijn.
  • Producten die samensmelten zoals c-klemmen, hierbij kan na gebruik geen verzoek meer gemaakt worden op het recht van het retourrecht.
  • Producten waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan koper.

Neem gerust contact met ons op wanneer je niet zeker weet of je het juiste product besteld. Wij helpen je graag in één keer het juiste product in huis te halen. Op die manier beperken we de noodzaak voor retourzendingen en werken we samen aan een milieubewuste en goedkope manier van online winkelen.

Naar welk adres kan ik de producten retour zenden?

Nadat je je retourzending bij ons hebt aangemeld door een mailtje te sturen naar service@bliksembeveiligingshop.nl kan je je pakketje opsturen naar:

Bliksembeveiligingshop.nl Retouren
Selenakker 30
5047 TP Tilburg

Account
Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen probleem! Dat gebeurd de beste. Via de onderstaande knop kan je een nieuwe aanvragen:

Wachtwoord vergeten?

Ik wil mijn account verwijderen

Jammer dat je ons wilt verlaten! Maar geen probleem, dat gaan we voor je regelen. Via de onderstaande knop kan je ons een berichtje sturen en aangeven dat je je account wilt verwijderen:

Neem contact op

Overige vragen
Hoe zit het met de garantie?

Bij correct gebruik zou een product minimaal een jaar correct moeten functioneren. Wij houden ons dan ook aan de wettelijk gestelde garantie en zoeken samen naar een oplossing wanneer er toch iets niet goed blijkt te zijn met het product.

Wanneer ontvang ik een terugbetaling?

Als je je bestelling hebt geannuleerd of hebt teruggestuurd wordt dit zo snel mogelijk verwerkt. De snelheid van de terugbetaling is afhankelijk van je betaalmethode. Heb je na 5 werkdagen van ontvangst van annulering of jou retourzending nog steeds geen bedrag op je rekening ontvangen? Neem dan even contact met ons op. 

Ik heb een klacht

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@bliksembeveiligingshop.nl. Dan zullen we er alles aan doen om samen tot een oplossing te komen. Daarnaast helpt het ons met het verbeteren van onze dienstverlening.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Advies nodig bij je bestelling? Hulp nodig bij je klus? Neem contact op